A szállítmány átvétele előtt ajánlott a megrendelés épségét ellenőrizni. Látható külsérelmi nyomok (szakadt csomagolás, deformáció és egyéb nagymértékű sérülések) esetén javasoljuk, hogy utasítsa vissza a küldemény átvételét. Jogában áll visszautasítani az áru átvételét, ha a megrendelt termékek csomagolásán olyan külsérelmi nyomokat lát, melyek a szállítás alatt keletkeztek, illetve akkor is, ha a szállítmány hiányos vagy annak állaga megváltozott.
Reklamáció esetén kérjük írjon nekünk az info@mikromerleg.hu e-mail címre, vagy lépjen velünk kapcsolatba a weboldalunkon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Munkatársaink a reklamáció feldolgozását követően, vagy további információt, vagy fényképeket fognak kérni Öntől. Reklamációja pozitív elbírálása esetén kérjük küldje vissza címünkre a hibás terméket.
A megreklamált hibás terméket kérjük gondosan csomagolja be. A csomagnak tartalmaznia kell a meghibásodott terméket és annak minden tartozékát, a telepítéshez szükséges adathordozót a használati utasítást, a szállítólevél vagy számla másolatát, a hiba leírását és a vevő elérhetőségét - cím, telefonszám, e-mail cím. Az így előkészített csomagot ajánlott küldeményként postai úton, vagy szállító cég bevonásával csomagként küldje el címünkre. Utánvétes küldeményt nem áll módunkban befogadni. A reklamált terméknek tisztának és sérülésektől mentesnek kell lennie. A vevő köteles a reklamált terméket olyan csomagolásban visszaküldeni, ami biztosítja, hogy a termék a szállítás során tovább már nem sérül. A visszaküldött terméken, a szállítás során keletkezett sérülésekre a garanciális javítás nem érvényes.
A reklamáció tárgyát képező terméket a válaszlevelünk kézhezvételétől számítva a lehető leghamarabb küldje el a következő címre:
JADO Trade s.r.o.
Na pískách 3
69501 Hodonín
Cseh Köztársaság
A visszáru küldeményt a "Packeta" kézbesítő pontjain keresztül díjmentesen adhatja fel. Az átvevő pontok címe a következő linken érhető el: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Amennyiben a Packeta csomagküldő szolgáltatást szeretné igénybe venni a termék visszaküldésére, feladás előtt lépjen velünk kapcsolatba és mi küldünk Önnek egy kódot, amivel díjmentes lesz a csomagszállítás.
A megreklamált terméket a vevő saját költségén juttatja el az eladó részére. A pozitívan elbírált reklamációt követően a terméket az eladó saját költségén juttatja el a vevő részére. Az eladó fenntartja magának azon jogát, hogy meghosszabbítsa a reklamációs ügyintézés szokványos hosszát abban az esetben, ha a hibás terméket el kell juttassa a gyártóhoz, vagy javíttatnia kell. A reklamáció elbírálásának ideje a hibás termék beérkezésnek napjával kezdődik. A javítás a garanciális időszak alatt ingyenes. Ha a garanciális időszak alatt keletkezett a termék hibája, a vevőnek joga van a hiba kijavíttatására. Ha a termék hibáját nem lehet javítani, a vevőnek joga van csereterméket kérni, illetve közös megegyezés után egyéb terméket kérni és a termékek között különbözetet visszaigényelni, vagy megfizetni azt az eladó részére. A reklamáció pozitív elbírálása után, az eladó új vagy javított terméket küld a vevő részére.
Abban az esetben, ha megállapítást nyer, hogy a kifogásolt hibát a vevő okozta - nem rendeltetésszerű használat, nem megfelelő kezelés / kifröccsent folyadék / következtében, és a vevő tudott a hiba létezéséről, vagy tudhatott volna róla, és a hibát mégis reklamációra nyújtotta be, az eladó az okozott kárért kártérítést követelhet a vevőtől.
A garancia nem terjed ki az alábbi hibákra:
• természetes vagy túlzott használatból fakadó kopás
• a termék vagy alkatrészeinek, karbantartás hiánya miatti szennyeződése
• a termék nem megfelelő körülmények között történő használata, például túlzott páratartalom, túlzott por, túl magas vagy túl alacsony hőmérséklet, kedvezőtlen kémiai vagy technikai körülmények abban a helységben, ahol a termékeket általában használják.
• a termékben természeti jelenségek, például tűz, magasfeszültség, árvíz, mágneses mező hatása okozott károsodást.
• a termékbe illetéktelen személy nyúlt (szakszerűtlen javítás vagy beállítás).
• a használati utasítás figyelmen kívül hagyása
• külsérelmi károk - horpadások, horzsolások, vágások, túlhevülés, leejtés, nem rendeltetésszerű használat stb. okozta károk.
• ha a termék garanciális pecsétje megsérült vagy eltávolították.
A garancia nem terjed ki továbbá a vis maior események, természeti katasztrófák, erőszakos sérülések, légköri körülmények, illetve szélsőséges és rendellenes körülmények közötti működésből fakadó károkra.